Mahdia315 KVA oil type transformerIndustri mempercepat langkah penyesuaian

  • masa pelepasan:2024-01-14 14:57:59
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:441
  • Penerangan pantas:

    Mahdia,Guna bahan serat untuk menutup bolt untuk mencapai tujuan mengawal kebocoran. Yang lain ialah untuk memadam bolt (kacang

Kandungan artikel

Guna bahan serat untuk menutup bolt untuk mencapai tujuan mengawal kebocoran. Yang lain ialah untuk memadam bolt (kacang), memadam pemindah filem biru Fushi di permukaan, kemudian ketat selepas memadam bahan-bahan mentah di permukaan. Selepas kering, tujuan rawatan boleh dicapai.

Pembuat pengubah jenis kering

MahdiaPrinsip pengubah jenis kering melangkah naik: pengubah jenis kering melangkah naik ialah komponen yang menukar tekanan AC komunikasi rendah, aliran semasa besar dan impedance karakteristik kecil ke tekanan AC komunikasi tinggi, tekanan semasa kecil dan impedance karakteristik besar. Apabila ada sirkuit AC dalam koil asal, aliran magnetik AC komunikasi akan disebabkan dalam inti pengubah (atau inti magnetik), Jadikan kola utama menginduksi tekanan magnetik (atau semasa).

Fuse tenaga tinggi penukar memecahkan satu fasa;

El EulmaKapasiti dan tekanan kerja berbeza. Pengubah jenis kering biasanya sesuai untuk peralatan distribusi. Kapasiti biasanya di bawah kVA dan tekanan kerja di bawah KV, yang juga memastikan tekanan nominal kV; Oil immersed transformers are generally suitable for distribution equipment.

Sumber kuasa penukaran kekurangan satu fasa kuasa;

Apabila skru ekstruder inti melalui memegang inti besi penukar adalah longgar, terdapat bahagian topi skru yang tersisa pada inti besi atau bahan logam kecil jatuh ke dalam penukar, penukar akan menghantar keluar & ldquo; Ding Ding Dang & rdquo; Or & ldquo; Panggil & hellip; Panggil & Helip& rdquo; Bunyi meniup dan & ldquo; Squeak, squeak & rdquo; Ia seperti magnet menghisap pencuci kecil, sementara voltaj bekerja,MahdiaTank penyimpanan minyak pengubah minyak yang ditenggelamkan, arus dan suhu pengubah semua normal. Keadaan seperti ini biasanya tidak membahayakan semua operasi normal pengubah, dan boleh diselesaikan sehingga kekurangan kuasa.


Mahdia315 KVA oil type transformerIndustri mempercepat langkah penyesuaian



Jika volum pengubah kuasa terlalu kecil, pengubah akan dimuatkan terlalu lama dan mudah untuk menghancurkan mesin dan peralatan. Oleh itu, kapasitas nilai pengubah patut dipilih mengikut konsumsi kuasa, yang tidak sesuai untuk terlalu besar atau terlalu kecil.

Apabila bahan pengasingan peralatan elektrik terlalu panas, gas sekeliling akan menyebabkan sejenis bau. Bau seperti ini boleh dibau oleh staf patrol biasa. Apabila anda mencium bau seperti itu semasa pemeriksaan biasa, anda perlu memeriksa dengan hati-hati peralatan dan bahagian sehingga anda mengetahui sebab.

Berapa banyak pengubah kuasa

Fokus pada PembangunanPengubah kuasa

Isolasi dan pemindahan panas berbeza. Pengubah jenis kering secara umum diisilai dengan resin epoksi disejukkan oleh udara semulajadi dan kapasitas besar oleh peminat sentrifugal. Pengubah yang ditenggelamkan minyak diisilai oleh minyak mengisolasi, produksi dan pemprosesan tidak licin dan penyegelan adalah lemah. Kesalahan umum pembekuan minyak akan disebabkan selepas pengubah minyak ditutup selama beberapa masa.


Mahdia315 KVA oil type transformerIndustri mempercepat langkah penyesuaian



Pengubah kuasa juga digunakan untuk ujian, yang dipanggil pengubah kuasa ujian. Ia boleh dibahagi menjadi pengubah kuasa yang boleh dihancurkan, pengubah minyak, ujian kering dan pengubah kuasa ujian lain. Ia adalah stesen kuasa Peralatan ujian as as yang digunakan untuk ujian komunikasi dan pemampatan AC oleh ramai pengguna seperti biro bekalan kuasa dan institusi kajian saintifik digunakan untuk berbagai produk elektrik menurut spesifikasi Biro pengawasan kualiti Komponen elektrik Ujian kekuatan pemampatan insulasi dibawah semasa yang diperlukan akan dilakukan untuk bahan mentah insulasi.

Untuk lebih,MahdiaHarga pengubah kotak 1600KVA, sila periksaKemudian tekan paip cabang dengan ibu jari anda, jelas meletakkan ke hadapan tabung ujian kaca, putar dan lepaskan minyak dalam tabung untuk membersihkan tabung sampel, melakukan ia dua kali, dan kemudian lukis sampel minyak.

Pasar pengubah dalaman lambat

Dari penampilan, jenis pakej berbeza. inti pengubah dan koil elektromagnetik boleh dilihat segera untuk pengubah jenis kering, dan hanya shell boleh dilihat untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak;

MahdiaJika penukar yang ditenggelamkan minyak dibakar oleh penutup penukar,MahdiaPenukar jenis kering seri SC, apabila penukar yang ditenggelamkan minyak gagal, sisi bawah penukar akan dibuka dan sebahagian yang sesuai akan diletakkan. Apabila penukar yang ditenggelamkan minyak terbakar, minyak tidak boleh dilepaskan untuk menghindari kejadian penukar yang ditenggelamkan minyak. At the same time, pasukan kebakaran mesti diberitahu.

Pemburukan pengisihan Solenoid

Proses penghasilan pengubah jenis kering sangat proses, dan mesti secara teknikal sebagai pilar tertentu. Hanya dengan cara itu, prestasi pengubah jenis kering akan lebih stabil. Apa proses penghasilan umum dan langkah pengubah jenis kering?

MahdiaMaklumat produk lain
  • BorujerdPengubah distribusi minyak tenggelam 10kVFaktor sekatan semasa penggunaan

    BorujerdPengubah distribusi minyak tenggelam 10kVFaktor sekatan semasa penggunaan

  • WichitaPlatform angkat hidraulik diletak silinderSelalunya dirawat dengan pencegahan karat

    WichitaPlatform angkat hidraulik diletak silinderSelalunya dirawat dengan pencegahan karat

  • WichitaJembatan pengangkutan gudangPengenalan beberapa bentuk konfigurasi

    WichitaJembatan pengangkutan gudangPengenalan beberapa bentuk konfigurasi

  • MezoturMuat hidraulik tetap dan membuka jembatan naikJumlah keseluruhan pasaran

    MezoturMuat hidraulik tetap dan membuka jembatan naikJumlah keseluruhan pasaran

  • MezoturHarga jembatan naik bimbitAnalisis kesalahan dan strategi biasa dalam penyelenggaraan

    MezoturHarga jembatan naik bimbitAnalisis kesalahan dan strategi biasa dalam penyelenggaraan

  • MezoturPlatform mengangkat talian aluminumHitung sorotan

    MezoturPlatform mengangkat talian aluminumHitung sorotan

  • QarchakPengubah distribusi penyimpanan tenagaCara memilih kualiti

    QarchakPengubah distribusi penyimpanan tenagaCara memilih kualiti

  • WeyherovoPlatform angkat hidraulik diletak silinderPerkembangan pasaran perindustrian akan cenderung

    WeyherovoPlatform angkat hidraulik diletak silinderPerkembangan pasaran perindustrian akan cenderung

  • segera:Peringatan: Maklumat Mahdia315 KVA oil type transformerIndustri mempercepat langkah penyesuaian memberi anda Mahdia315 KVA oil type transformerIndustri mempercepat langkah penyesuaian oleh syarikat kami, perkhidmatan Mahdia315 KVA oil type transformerIndustri mempercepat langkah penyesuaian dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Mahdia315 KVA oil type transformerIndustri mempercepat langkah penyesuaian, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Mahdia315 KVA oil type transformerIndustri mempercepat langkah penyesuaian. Mahdia315 KVA oil type transformerIndustri mempercepat langkah penyesuaian di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Mahdia315 KVA oil type transformerIndustri mempercepat langkah penyesuaian, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!